تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 22:07
کد خبر : 71237

ثبت ۲۷ قرارداد آبفای گیلان در سیستم نرم افزاری مدیریت پیمان و کنترل پروژه در سالجاری

ثبت ۲۷ قرارداد آبفای گیلان در سیستم نرم افزاری مدیریت پیمان و کنترل پروژه در سالجاری

جارستان: گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری این شرکت از ثبت ۲۷ قرارداد در سیستم نرم افزاری پی وب، طی سالجاری خبر داد. جمشید علیپور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای گیلان با اشاره به اهمیت نرم افزار مدیریت

جارستان: گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری این شرکت از ثبت ۲۷ قرارداد در سیستم نرم افزاری پی وب، طی سالجاری خبر داد.

جمشید علیپور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای گیلان با اشاره به اهمیت نرم افزار مدیریت پیمان و کنترل پروژه ( پی وب) در راستای توسعه دولت الکترونیک تصریح کرد: تسریع در انجام خدمات به ذینفعان، ارتقاء سلامت اداری و پاسخگویی مناسب به نهادهای نظارتی و همچنین ساماندهی و به گردش درآمدن تحت وب صورت وضعیت های پیمانکاران و مشاوران و مدیریت پروژه های در دست اجرا از اهداف مهم استفاده از این نرم افزار می باشد.

وی همچنین اظهار داشت: به روز نمودن فهرست بها مربوط به اطلاعات شهری و روستایی سال ۱۳۹۹، اعمال ضرایب فصلی تعدیل مربوط به سه ماهه سوم و چهارم سال ۱۳۹۸ و ثبت ۲۷ قرارداد در سامانه طی سالجاری و ۷۶ قرارداد تاکنون و همچنین ثبت ۳۰ صورت وضعیت در سامانه از مهمترین اقدامات انجام شده در این حوزه می باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.